-kalas och åter kalas-

Grattis på 6-årsdagen Isak!!!

49048-69

Vilken underlig känsla!! För 6 år sedan var min klipska, underbara, kloka ögonsten Isak alldeles nyfödd. Han som blir längre och längre för var dag, har varit en liten och hjälplös varelse... Konstigt!!
Han skulle absolut inte ha på sig några finkläder idag! Fotbollskläderna var nog det bästa han kunde ha på sig! Varför bråka om det i vämen?



Här kommer en redogörelse för min härliga dag i lördags!!
Kl. 7:30 styrde vi kosan mot Dalarna! Vi hade en resa på 25 mil framför oss. Men med gott sällskap går det smidigt och runt 11:30 var vi framme i Leksand och Papperskraft!!

Vilken dag vi fick sedan!! Jag träffade på ganska många kända ansikten och ännu fler helt okänt folk. Jag köpte stämplar, stämplar och åter stämplar... Lite papper, lite bokstäver och så några nya Stickles!
Plånboken var ganska tom när vi åkte hem igen. Jag hade frossat bland hÄnglar & stÄnglars nya motiv, InkyWings nya, Magnolias nya och så några från Pysselmyran! Tur att jag kom ihåg att köpa med mig EZ-mount också. Det hade varit ett öde att glömma det!!
Det värsta är att jag inte hunnit montera mina stämplar, jag har nätt och jämnt hunnit titta lite på dem!!

Jag gick på en visning av Alko Inks. Detta verkar hur spännande och kul som helst. Jag som inte skulle börja med något nytt blev väldigt sugen. Men nej, jag ska inte!!!!!!!

Min bild av Leksand är spännande... Vi gick ut på stan för att äta lite lunch och då fick vi uppleva en föreställning på första parkett. Det var nämligen någon slags raggarträff av det större slaget där samtidigt! Stan var överfull med raggarbilar och amerikanare i alla jordens färger. I bilarna satt oftast lite äldre gubbar i minimal klädsel och solbränn av det rödare slaget... :-)
Denna föreställning av Leksand kommer jag aldrig att glömma, ha, ha!!

Resan hem gick över förväntan. Kl.19:30 var jag åter hemma! Trött och lycklig... :-)


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Å vad härligt det låter! Jag ser fram emot att få se många fina kort med de nya stämplarna!

Och det är klart att du ska börja med alkoinksen! Själv kan jag inte leva utan dom!

Kram, Gunvor

2006-07-03 @ 23:01:31
URL: http://spaces.msn.com/gunvorsspace/
Postat av: Ina

Men - var vi i Leksand båda två i lördags??!! Jag var där på bröllop - eller själva vigseln var i Insjön och festen högt uppe på ett berg precis i utkanten av Leksand. Raggarna såg vi också, brudparet åkte passande nog raggarbil :o) !

Grattis till den store, lille killen! Det är konstigt, det är det allt...

2006-07-04 @ 01:24:50
URL: http://snaret.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban

Låter som om du hade det kanon i Leksand. Ser fram emot att se kort med nya stämplar.
Kram Eva-lena

2006-07-04 @ 14:57:48
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0