-tjejsnack vecka 51-

JUL

· Vem firar du jul med?
Min man och våra barn hemma hos mina föräldrar. Dit kommer också mina syskon med familjer.

· Vad önskar du dig i julklapp?
Pysselsaker är aldrig fel men allra högst på listan står en digital systemkamera, Canon EOS400D... :-)

· Tror du på tomten?
Ja, klart att han finns... eller?

· Hur ser din julafton ut hemma hos dig/i din familj?
Frukost, matlagning, julbord, Kalle Anka och efter det kommer tomten. Sedan är det Bolibompa med sista delen på julkalendern. Sovdags för barnen.... :-)

· Brukar du julbaka? Om ja, vad?
Pepparkakor bakar jag altid och oftast lussekatter.... Sedan beror allt på om vi är hemma hos oss eller om vi åker bort och njuter hemma hos någon annan... ;-)

Kommentarer
Postat av: Mikia

Klart han finns. Du kan ju följa hans resa på nätet. OCh då måste han ju finnas eller hur!
http://www.noradsanta.org/index.php

2006-12-21 @ 11:24:19
URL: http://www.mikrob.com/leaves

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0