-tjejsnack vecka 50-

Musik

· Lyssnar du ofta på musik?
Ja, det gör jag. Radion är på varje dag i bilen och gärna hemma och på jobbet ibland...

· Vilken/vad är din favorit inom musik? (Artist, skiva, mp3, musikstil, vad som helst!)
Jag är verkligen allätare! Det som går på radion lyssnar jag på och gillar jag! Jag gillar popmusik, rock, dansband, körmusik, barnvisor,sakrala verk, Bellman, julmusik, jazz, storband osv...

· Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad?
Jag spelar fiol, piano & gitarr... Sjunger gör jag gärna. Mitt största musikperiod i livet var när jag var med i Söt Likör, studentkören, under tiden jag studerade och flera år efteråt också!

· Om du har träffat någon artist, vilken/vilka? (Gärna foto på dig tillsammans med artisten om det finns.)
Träffat och träffat...... Jag har sjungit & spelat ihop med ett gäng...

· Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då?
Helen Sjöholm, hon sjunger så otroligt bra och är en så stor artist, men står ändå med fötterna stadigt på jorden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0