-antog en lååång utmaning-

Hittade en riktigt lååång utmaning hos Agneta...


Vilken svordom använder du mest?
Använder inte överdrivet mycket svordomar, men ska det va, så blir det fan.


Äger du en iPod?
Nej


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06:10


Använder du flip-flop’s även när det är kallt ute?
Aldrig i livet, frysa om fötterna är hemskt!


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja!!!


Vilken var den senaste filmen du såg?
Igår såg jag Notting Hill på TV... :-)


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En bil till.


Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja...


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej.


Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Någon Bamseskiva.


Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Chokladmjölk...

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja.


När var senast någon stötte på dig?
Det är väl för ett antal år sedan, när Anders var på hugget... ;-)


Vad åt du till middag?
Tortellini med en skinksås.


Använder du huvtröjor?
Ja, ibland.


Kan du vissla?
Ja.


Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej.


Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Farfars bilar typ... ;-) Pariserhjulet är härligt...


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkert gör de det! Speciellt nu i julklappstider... ;-)


Vilket riktnummer befinner du dig i?
054


Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja... Linus p linjen... och så Kalle Anka på julafton. Annars fanns inte så mycket tecknat att se på.


Är du blyg inför det motsatta könet?
Kanske... eller inte så värst...


Vilken film kan du alla replikerna till?
Inte en enda!!!


Äger du några bandT-shirts?
Nej.


När flög du senast?
För ett år sedan på ett ungefär, upp till Kiruna.


Läser du för skojs skull?
Ja.


Pratar du några andra språk?
Engelska, lite tyska, ännu mindre spanska och så lite finska.


Har du gråtit offentligt?
Ja.


Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär.


Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och...


Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja...


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, inte så intresserad av det.


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej.


Kan du kasta macka?
Japp.


Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej


Vad har du med dig in på bion?
En godispåse och något att dricka.


Vem var din favoritlärare?
Kan inte välja... ;-)


Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja, det hänger väl inte på tatueringarna...?


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Musik.


Gillar du att flyga flygplan?
Ja, det gör jag.


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Självständig och glad.


Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Förstår inte frågan.... :-)


När sov du senast på golvet?
För ett par dagar sedan. Jag var så trött och låg oc läste en bok för barnen. Helt plötsligt vaknar jag av att barnen är iväg och leker någon annan stans...


Vilken är din favoritdrink?
Det är länge sedan jag drack drinkar... har ingen favorit nu.


Gillar du din boendesituation?
Ja, det gör jag.


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 7 timmar, gärna 8.


Äter du frukost dagligen?
Ja, det gör jag absolut!


Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, medvetet har jag dämpat tempot!


Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej.


Vilken är din favoritfrukt?
Kiwi.


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nja lite


Hur gammal blir du nästa födelsedag?
36


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nja..... det beror på vilken situation.


Tror du på liv på andra planeter?
Nej, egentligen inte.


Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Pass.


Tror du att Gud är man eller kvinna?
Man.


Vad var det senaste du åt?
En smörgås till kvällskaffet.


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Har nog inte med könet att göra...

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning... Mamma hade nog planerat Veronika se´n hon var liten, tror jag.


Gillar du senap?
Ja.


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Imorgon är en annan dag!


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig i livet!!!


Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida eller rygg.


Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning.


Har du någonsin köpt något från eBay?
Ja det har jag.


Tycker du om att krama folk?
Ja.


Skulle du säga att du är trendig?
Nej... inte direkt...


Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Tackar nej.


Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Ingen, vad jag vet...

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Star Wars?


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Ja.


Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Kommer jag inte ihåg.


Tycker du att du är attraktiv?
För Anders är jag det, hoppas jag... :-)


Vad är du allergisk mot?
Inget.


Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Det lägger jag mig inte i....


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, varför skulle jag det?


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet inte.


Har du nu läst ända hit, då är du inte dålig!! Orkar du ta med dig frågorna och svara på dem själv, ja då får du en stjärna i kanten av mig!!


Kommentarer
Postat av: Theresia

Puhhh det var många frågor.... få se om jag honner svara på dem nu i julruchen... (undra om jag stavade fel, det såg lite konstigt ut)

2006-12-18 @ 23:22:54
URL: http://theresias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0