-atc-

Jag var med i ett ATC-mingel på Stämpelsnack.se.
Ett mingel går till som så att man gör, som i detta mingel, ett ATC till personen som står före en på anmälningslistan och ett till den som står efter.
Denna gången var temat sommar och detta bidraget har jag skickat till Gunvor & ett liknande har Louise fått.
Stämpeln kommer från Kortmakaren. Jag har målat jorgubbarna med twinklar och en av dem har jag lackat med Dimensional Magic, för att få lite liv i kortet.

49048-77

Men vad är ett ATC?

Förkortningen står för Artistic Trading Card. Det viktigaste är storleken, 8,9 x 6,4 cm, samma som hockeybilder, Pokemonkort, gamla filmisar mm. Man stämplar, scrappar och dekorerar dessa små kort precis hur man vill. Det finns tom de som syr ATC. Sedan byter man ATC med andra hängivna ATC-kreatörer. Man kan hitta mingel att anmäla sig på, eller swappar lite här och var.


Kommentarer
Postat av: Lindzi

Vilket underbart jordbgubbskort! Man kanske skulle ha en röd twinkle också...

2006-08-04 @ 00:09:52
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Gunvor

Än en gång: tack för det fina jordgubbs-ATCt Veronika! Glimret från twinklarna är rent fantastiskt i verkligheten.

Kram, Gunvor

2006-08-04 @ 21:15:00
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej, hej vilka fina jordgubbar!

2006-08-05 @ 16:54:31
Postat av: Anna

Vilket underbart kort Veronika! Hur funkar twinkle?

Kramen Anna

2006-08-08 @ 19:03:47
URL: http://annastenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0