Cirkelbok

Igår gjorde jag färdigt några kort som jag började med i tanken på träffen i lördags.
Båda korten som jag visar här är stämplade med stämplar från Pink Cat.

Idag har jag fått en cirkelbok på posten. Det är en liten handgjor bok, 10x10 cm, som jag ska dekorera ett uppslag till med tema vår. Dessutom ska jag göra en liten tag med  mitt namn och ett litet foto.
Sedan ska jag skicka den vidare till nästa person på listan. Tillslut återvänder boken till personen som startade hela cirkeln. Det ska bli jätteroligt!
Funderar på att starta en egen cirkelbok, jag vill ju kunna behålla en bok också. Men vilket tema ska jag ha? Hmmm....

Jag får mest inspiration när barnen har gått och lagt sig, då skulle jag kunna hålla på hur länge som helst! Men nu måste jag nog erkänna för mig själv att det faktiskt är sovdags, imorgon är en annan dag.
God natt med er!

49048-38

49048-37


Jag är utmanad av Gunvor, here it comes!

Namn: VeronikaP

Ålder: I höst kommer jag att fira min 35:e födelsedag!

Hemort: Karlstad

Familj: Make & två barn född år 2000 & 2003

Sysselsättning: Förskollärare  I Ur & Skur.

Beskriv dig själv med 3 ord: Envis, kreativ, snäll.

Placering i syskonskaran? Först av tre.

Hur jag började stämpla: Jag hamnade av en slump på ScrapRooms forumsida i början av 2005 och där blev jag fast. Började scrappa och sedan dröjde det inte länge förrän stämlingen nådde fram till mig också!

Stämpeltyp: Jag är ganska fyrkantig på alla sätt och vis.

Min stämpelstil: Säger fyrkantig här också...

Hur känner man igen dina kort? Fyra kanter... :-)
 
Inspirationskällor:  Gallerier på nätet, tidningar & vänner!

Favoritleverantör: Kan inte välja ut någon till favorit! Plockar lite här och lite där!!

Vilken pryl kan du inte vara utan? Papper, om det nu räknas till pryl. Annars säger jag nog

Mitt sämsta köp? Massa punchisar som jag köpte i början av min karriär! Tur att barnen uppskattar dem, alla gula & rosa delfiner...

Vad står högst på önskelistan just nu? Börjar bli lite sugen på några nya stämplar.

Min första LO: En LO med min lille A på.

Produktion/månad i snitt:  Det varierar ordentligt! Ibland upp till 10-15 kort på en månad, sedan kan det bli färre eller fler...

Hur mycket tid lägger jag ner? Kanske 10 timmar/vecka.

Min pysselhörna: Jag har precis flyttat ner till arbetsrummet och jag stormtrivs här! Det finns en bild i ett gammalt blogginlägg!

Mål för 2006: Att jag ska utveckla mig själv och komma ifrån mina fyrkanter...

Andra fritidsintressen
: Vår trädgård!

Nu utmanar jag alla som orkat läsa ända hit ner!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag skönjer ännu en gyllene årgång -71 här? Synnerligen bra årgång... (försöker intala mig att jag inte är gammal)

Snygga kort, jag heldiggar dessa stämplar. Beställde de nya beach-stämplarna idag.

*kram*

2006-04-26 @ 00:14:32
URL: http://maraij.blogg.se
Postat av: Malin

Så har jag då lagt till dig som bokmärke....äntligen. Vad fina korten blev.
Ha en bra dag,
*kram*

2006-04-26 @ 07:35:58
Postat av: Ina

Om du bara visste hur mycket det betyder att du kallar mig inspirationskälla!!! Jag kommer att hålla mig på banan en vecka minst av dina ord - TACK!!
En annan sak, säljer du kort eller hur gör jag när jag ser något här som jag MÅSTE HA!!? :o)

2006-04-26 @ 21:44:38
URL: http://snaret.blogspot.com
Postat av: Gunvor

Vilka jättefina kort Veronika! Och jättekul att läsa lite om dig ;)

Kram, Gunvor

2006-04-26 @ 22:16:21
URL: http://spaces.msn.com/gunvorsspace/
Postat av: Coma

Kalasfina kort!!! Och vad roligt det var att läsa mer om dig, Veronika!

*Kram*

2006-04-27 @ 07:15:48
URL: http://coma.blogg.se
Postat av: VeronikaP

Ina ---> Maila till mig :-)

2006-04-27 @ 21:11:35
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Syster Theresia

Kannonfina kort... som alltid. Ny eller en lånad stämpel ser jag att du har. Fin var den jallefall!

2006-04-30 @ 10:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0