-för 26 år sedan var jag 15 år-

För några dagar sedan fyllde en tjej som jag känner 15 år. Det går så fort, jag hänger inte med i svängarna! Jag kommer inte ihåg när jag själv fyllde 15 år, men väl när jag fyllde 16. Då var jag ju stor, vuxen och mycket mogen. Kanske hade jag det hela lite om bakfoten... :-) Mina egna barn fyller 10 resp. 13 år i år. Det är också så otroligt! Vart har åren tagit vägen? Min äldste son sa i somras, under OS i London, att nästa gång det är sommar-OS, så får han övningsköra. Ooops... Det var ju inte länge sedan jag fick börja köra bil! Eller? Körkort fick jag den 2 januari 1990... Det var väl igår? Tillbaka till 15-åringen. Jag fick äran att göra ett kort till Johanna på hennes 15:e födelsedag. Har gjort några kort under åren, titta HÄR är kortet från förra året, när hon fyllde 14 år. Samma nostalgiska tankar hade jag då, för ett år sedan... :-)
Kanske kan jag inte avveckla denna bloggen trots allt? Vi får se! :-) See you later! /VeronikaP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0