-ny blogg-

Igår tröttnade jag på den här bloggen.
Den som är uppmärksam ser att i varje inlägg bakåt i tiden så är mängder av rader understrukna, mina radbrytningar hamnar lite huller om buller... det ser hemskt ut!
 
Jag har under ett tag haft en annan blogg på gång och nu igår bestämde jag mig för att faktiskt dubbelblogga ett tag. Kanske flyttar jag över till den andra bloggen för gott, eller så stannar jag kvar.
Här finns ju alla gamla inlågg och kommentarer och det är inte enkelt att överge detta.
Men inläggen kan jag ta med mig...
 
Iallafall, om du är nyfiken, så kan du notera denna adressen och kika vad som händer där:
 
Veronikas Verkstad
 
http://veronikasverkstad.blogspot.se/
 
 
Kram från Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0