-grattis i rosa-

För en dryg månad sedan fyllde min svägerska, Johanna, år. Jag gjorde ett kort till henne när jag var i Bengtsfors på pysselträff för ett tag sedan.



Flickan är en stämpel från "The greeting farm"
Swirlcirkeln som jag har embossat i svart kommer från "Stämpelkällan" och är en stämpel som jag tycker väldigt mycket om!


Just nu är jag pysselsugen och jag har en plan.

1. Blogga.
2. Röja på skrivbordet så att det finns en möjlighet att pyssla.

Nu finns det två valmöjligheter:
3a. Pyssla hela kvällen lång, med några avbrott för att hänga tvätt och äta middag, på kontoret vid skrivbordet.
3b. Pyssla hela kvällen lång, med några avbrott för att hänga tvätt och äta middag, i köket vid köksbordet.

Jag hoppas på följden 1-2-3a.


Imorgon vet vi svaret! :-)
So long!
/VeronikaP
Trackback
RSS 2.0