-sara fyller snart 12-

Nu är det bara två dagar kvar till Mässan och träffen med stort S! Svensk Scrapbooking!
Det ska bli så roligt. Jag håller som bäst på att fundera på vad jag ska packa med mig. Hur jag än packar, brukar det alltid bli för mycket. Och har man för mycket saker så är det alltid krångligare på plats... Allt tar plats, och man har inte obegränsat med utrymme...


Hittade ett gäng kort  i datorn som jag inte har visat tidigare, ska beta av dem sakta men säkert här i bloggen. Har pysslat här hemma nu också, men det är saker som jag inte kan visa riktigt ännu.

Först ut är ett kort till Sara som fyllde 11 år för snart ett år sedan.





Kortet är ett sk stafflikort, de är tacksamma att göra. det blir så mycket mer med kortet med den vikningen.
Stämpeln har jag lånat från min syster, kommer inte ihåg vem som gjort den. Jag har färglagt med Promarkers.


Nu är det snart dags för fika ute på altanen. Solen strålar från isblå himmel och det är ljuvligt ute. Barnen fixar toscapäron (som jag har lovat i ett par dagar nu) och kaffet puttrar. Dessutom har jag hängt ut tvätten på tork för första gången i år. Detta är livskvalitet!

Våren är på intågande, sakta men säkert!
/Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0