-kortleksinspiration-

Förra helgen när vivar i Bengtsfors gjorde jag ett par kort till mitt minialbum, "Me, myself and I".

Jag visade dessa sidorna på Stämpekällans blogg i onsdags.

Förs ut är en sida som går i rosa. Kladdade rejält med gesso, rosa akrylfärg, gamla bokpapper, mer akrylfärg, lite Neocolour-kritor innan jag avslutade med att embossa kanterna i guld. Stämplade även en krona som jag också embossade i guld. Stämpeln kommer från Stämpelkällan.





Jag gjorde också en dubbelsida där jag grundade med gesso innan jag målade på med Neocolour i blått och grönt och ramade in det hela med en svart kant.
Stämplade på en grässtämpel från Stämpelkällan det sista jag gjorde.




TGIF!
/Veronika

Kommentarer
Postat av: Tesa

Dom är ursöta:)



Kram Tesa

2012-04-02 @ 19:27:45
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0