-DT-call-

Japp, så är det och så heter det... DT-call...



Det är Stämpelkällan som söker DT:s och jag tänkte faktiskt vara med och slåss om en av platserna. Det är ett tag sedan jag hade ett uppdrag, nu är jag sugen.
Vad är DT, frågar du som inte är med i mina svängar. DT är förkortning för Design Team. De flesta butiker med scrapbookingmaterial har ett designteam av något slag. Designteamets uppgift är att skapa inspirerande alster med material fån butiken som man har fått uppdraget från. Dessa alster ska locka kunder att bli nyfikna på butikens sortiment... Och så vidare....

Nu är det då Stämpelkällan som vill utöka sitt team. Klicka HÄR för mer information om hela kalaset.


Mitt bidrag till DT-callen kommer här. Jag gjorde ett kort till, ett kort som jag visade i det förra inlägget, men min son fick äran att välja det som var finast. Och han valde huset. Så huset fick det bli.






Det är inte helt lätt att fotografera och få fram alla detaljer, speciellt stickles och annat glittrigt och blankt. Orange stickles på taket piffar upp mitt "pippi långstrumps-hus". Jag kände mig glad hela tiden som jag gjorde kortet och jag känner mig glad nu när jag tittar på det, jag gillar färgerna!


Nu är det fredag och jag ska ta helgen!
Må gott!
/Veronika

 

Kommentarer
Postat av: ulrika

Fina kort! Ha en bra helg :)

2012-01-20 @ 22:16:15
Postat av: lenislenis

Tycker din son gjorde ett bra val. Jag gillar oxå detta kortet bäst. Som du säger -man blir glad av de härliga färgerna!

Lycka till!

2012-01-20 @ 23:12:56
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: San

Hej hej!

Jag letade förgäves efter en mailadress till dig... Kan du maila mig? Jag har en sak att fråga dig... ;)

2012-02-10 @ 10:00:17
URL: http://sansdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0