-mer snö i småland-

Helgen som var tillbringade jag och mina barn i de småländska skogarna hos min syster och hennes familj. Vi fick god mat, sov kungligt och barnen roade sig tillsammans både inomhus och ute i snön och jag och syster yster fick en hel del pysseltid tillsammans.
En riktigt trevlig helg på alla sätt och vis.

Jag lärde mig under helgen att rata fotopapper att stämpla och färglägga motiv på. Köpte 300 g akvarellpapper och jag är såld. Vilken känsla att måla motiven med mina distresser.....


Här är ett kort som jag gjorde förra veckan inför alla hjärtans dag. Det ligger på lådan påväg till någon...




Igelkottstämpeln kommer från Penny Black och textstämpeln från Magnolia. Jag har färglagt motivet med distresser. Och visst ser ni Diamond glaze som jag har lagt på hjärtanen?

Diamonds are a girls best friend!
/Veronika


Kommentarer
Postat av: Theresia

Tack för en trevlig helg. Sött kort.

Kram Theresia

2012-02-13 @ 21:46:01
URL: http://theresia-c.blogspot.com
Postat av: kath

such a sweet love and kisses card...thanks for joining in the fun at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

2012-02-15 @ 10:54:58
URL: http://kath-allthatglitter.blogspot.com/
Postat av: ulle

Finaste kort jag sett!!

2012-02-18 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0