-hipp, hipp hurra-

Hipp, hipp hurra, för Johanna som fyllde 14 år i dagarna! Tänk vad tiden går fort, snart är mina barn också tonåringar... Hjälp, stanna tiden!

Jag fick äran att göra ett kort till födelsedagsbarnet, och när jag fick ett SMS med frågan, så satt jag hemma hos min syster och lånade hennes stämplar. Hade precis stämplat upp detta motivet och det kändes alldeles perfekt, det lyste Johanna om stämpeln!






Jag kommer inte ihåg märket på stämpeln, men om någon är nyfiken, så kan jag kolla upp det. Jag har målat med distresser på akvarellpapper, 300g. Det var helt nytt för mig att måla på så tjockt akvarellpapper, men vilken upplevelse det var. Helt fantastiskt!

Jag har också en förkärlek till wellpapp, det blir en liten motpol till det gulliga och rosa, samtidigt som det lyfter upp kortet lite grann.

Nu är det snart dags för mig att skicka iväg barnen med buss till Långserud och farmor och farfar för jag och Anders ska iväg till Läfbergs Lila Arena för att titta på Henrik Schyfftert och Fredrik Lindströms "Ljust och fräscht". Det ska bli riktigt roligt!


Imorgon är en annan dag!
/Veronika


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint!!

2012-02-18 @ 18:06:15
Postat av: lenislenis

Underbart kort! Underbar stämpel!

2012-02-19 @ 02:06:55
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0