-grafitti-

Jag har haft äran att få bli publicerad med 3 av mina favoritalster på Svensk Scrapbookings framsida.

Klicka på bilden här nedanför så får du se vilka favoriter jag valde ut...



Det var riktigt roligt att välja ut mina favoriter, det var inte helt lätt kan jag säga. Jag fastnade i mappen med mina kort, det är ju trots allt mest kort som jag gör.



Fick en beställning på ett kort för någon vecka sedan. Kortet skulle vara i grafittistil...
Inte kan jag så mycket om grafitti... men Journal art, masker och spraymister vet jag vad det är...
Här kommer resultatet:





Nu ska jag återvända till mitt pysselbord och skapa lite alster för Stämpelkällan.

Välkommen tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Malin

Superfint! Du är jätteduktig.

Kram Malin

2012-04-24 @ 21:31:30
URL: http://Http://malinscrappar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0