-scrapmässa och träff-

Förra helgen var jag på scrapträff och mässa som arrangerades här i Karstad av Svensk Scrapbooking. Det var en riktigt härlig helg full av vänner, pyssel, shopping, skratt, kreativitet, inspiration osv osv. Helt perfekt mao. Inte konstigt egentligen att jag somnat i soffan före kl.21 i dagarna fyra efter helgen!


Här är en bild på mig från helgen som var, det är vännen med skaparfingrar som har tagit fotot.






Vännen tillika bordsgrannen Therese.




Vännerna och glädjespridarna Andrea och Malin.




Bäst vi satt där och pysslade kom en tidningsreporter och en fotograf in i rummet där vi satt. Självklart frågar de mig om de får ställa några frågor...
Klicka HÄR för att se reportaget. Min vän Tesa var snabbt upp med kameran och förevigade från andra sidan bordet.





Jag har lånat bilder från Tesa Pysslar.

Nu väntar jag ivrigt efter att kunna anmäla mig till vårens träff. Men vi fyra ska ju åka på Scrap-on-tour någonstans... Frågan är bara vart och när ska vi åka?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Vad roligt vi hade det :-)

Längtar till vår turne i scrapvärlden.

Hoppas allt är bra.

Kram Malin

2011-10-14 @ 15:46:13
URL: http://malinscrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0