-bebissjuk-

Två inlägg på en dag... oops, är jag sjuk mån tro?

I förra inlägget skrev jag om träffen som jag var på förra helgen och jag ska fortsätta lite på temat.

Jag skapade mer än jag brukar på träffar. Har svårt att fokusera på det jag vill göra när det är så många man vill prata med och så mycket att titta på. Men denna gången fick jag endel gjort.

Jag börjar med att visa ett kort som jag gjorde till en skisstävling.



Själva kortet gjorde jag till min kollega som fick barn för en dryg vecka sedan. Jag tycker så mycket om denna lilla ängelstämpeln, speciellt till bebiskort.
Och jag som, i mitt yrke och även privat, är mycket genusmedveten vill så gärna göra riktigt rosa kort alternativt blå kort till de nyfödda bebisarna. Jag tillåter mig själv att göra det till bebiskorten, för övrigt finns det ingen pojk- respektive flickfärg given.
När dog min sons passion för den rosa färgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0