-överraskning-

På tisdagar åker jag, så ofta jag kan, för att träffa ett gäng härliga mariapysslare här i byn. Det är ett så trevligt sällskap där och stämningen är varm och go. Tyvärr krockar det ofta med barnens aktiviteter och gubbens körsång. Så det är ett helt projekt att pussla ihop det hela för att kunna komma iväg.
Förra tisdagen fick jag ett sms från vännen min med frågan om jag skulle komma med. Efter många turer hit och dit lyckades jag komma iväg för att tanka på kreativitetsbanken. Så nyttigt och viktigt!

När jag kom dit fick jag en present av bästaste Tesa och jag blev så glad! Handgjort ut i fingerspetsarna - me like!





En påse som hon gjort av ett kuvert och i påsen fanns ett gäng gipsdekorationer som hon gjutit på egen hand. De är så fina och jag har så svårt att använda mina finaste saker.

Men idag har jag planer! Jag återkommer med resultatet senare....

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0