-buzzador-

Jag har anmält mig till att vara buzzador, reklampelare kanske man kan översätta det hela till. Roligt är det iallafall! Med jämna mellanrum får man mail med erbjudanden om att få prova diverse produkter.

Nu har jag fått hem´en ny produktserie från L´oreal.

Den består av tre cremer, en anti rynk creme och en ögoncreme. De är Ok att använda, men jag har inte sett någon skillnad i mitt ansikte ännu... :-)

Den tredje cremen är en dagcreme, "Rejuvenating anti-wrinkle daycreme". Den gillar jag hur mycket som helt. Den är otroligt mjuk och skön att använda. Har inte testat något liknande förut. Den är inte ett dugg kladdig.
Ett stort plus är att den doftar otroligt gott!
Den kommer att finnas på min inköpslista framöver, det lovar jag!






Är du nyfiken på att testa att buzza? 
KLICKA HÄR FÖR ATT BLI EN BUZZADOR!

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
INFORMATION OM BUZZADOR

Följ de här länkarna, så framgår det att det är jag  som har bjudit in dig! :-)


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej!!



Nu vill jag veta vad du vill ha för biljetten....på allvar, och glöm miljonen, ha,ha.



Kram på dej, Cathrin

2010-03-15 @ 18:09:03
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: stina ~maräng~

Jag anmälde mig som buzzador i helgen som gick - så jag har inte hunnit få något erbjudande ännu, men det verkar spännande!

Kram! Stina

2010-03-15 @ 21:59:39
URL: http://stinamarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0