-rosa karameller-

Här kommer två kort som jag gjort med material från Papper och Så´nt. De där prickiga papprena från Doodlebug är så härliga.
Jag har alltid fallit som en fura över deras papper som ofta är småmönstrade och i alla regnbågens alla färger! Har ofta kommit hem med några fler färger än jag tänkt mig, bara för att de ser så goda ut!


Till detta första kortet har jag stansat ut bokstäver i foam och på så sätt gjort mina egna thickers. Jag trodde inte att det skulle fungera med mina QK-dies, men jag testade och det gick alldeles utmärkt och jag är jättenöjd!







Kommentarer
Postat av: Viktoria

Läckert :-)

KramViktoria

Postat av: Theresia

Riktigt fina kort i härliga färger!!

Kram syster tröttTheresia

2009-03-09 @ 16:07:38
URL: http://theresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0