-radioinslag igen-

Idag fick vi på I Ur och Skur Kulingen besök av SR Värmland. Det har blivit mycket media för oss... :-)
Direktreportage om oss med anledning av att Kulingen fyllde 40 år i veckan.

Om du klickar HÄR och letar dig fram till 16:e minuten så kan du höra vad vi säger. Jag är med och Axel också. Min röst kände jag inte riktigt igen, men jag är förkyld, därav min altstämma.
Men vad hemskt det är att bli intervjuad så. Jag vet inte vad jag sade, jag vet att jag kände att jag syltade in mig och var tvungen att rädda mig.... ha, ha!!

HÄR finns ett ihopklippt sammadrag från intervjun.

Kommentarer
Postat av: MalinZ

Såg dig i tidningen. Nu är du en riktig kändis : )

2009-01-16 @ 12:45:07
URL: http://malinscrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0