-våren är i antågande-

Fortfarande finns det en hel del snö och is i vår trädgård, jag längtar tills det går att kratta och fixa ute i trädgården.
Inomhus börjar mina pelargonior vakna till liv. Jag ids inte knipsa bort knopparna, även om jag vet att jag borde.
Denna bilden kommer från min fotoblogg. Jag har utmanat mig själv att ta ett foto om dagen som speglar mitt liv under hela 2009.
Jag lägger inte upp ett foto varje dag på bloggen, men jag fotar varje dag. Gå in och kika om du är nyfiken! Klicka HÄR!


Kommentarer
Postat av: Tesa/Therese

Härligt med vår!

Du är för snäll, tack goa för dina ord hos mig. Jag är helt överväldigad efter alla fina ord om boken. Kramis

2009-04-06 @ 22:29:22
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0