-färdigPIFat-

Jag lyckades somna i soffan igår innan utröstningen i Let´s dance. Anders väckte mig, och jag lyckades med nöd och näppe hålla mig vaken för att se vem som åkte ut.
Att dra en vinnare struntade jag helt i när det var klart. Jag gick raka vögen till sängen och somnade om. Jag sov som en stock ända till kl.8 i morse när det började bli trångt. Isak låg på tvärsen, med Anders mage som kudde och min mage som benstöd. Där låg han och läste Bamse. När Axel kom blev det högläsning och ännu trängre...
Jag skulle försöka vända mig om lite och då insåg jag att jag hade en katt som låg på mina ben också...
Ha, ha, man får plats många i en dubbelsäng!! Och jag fick höra nästan en hel Bamsetidning innan barnen gick iväg för att leka, med katten i släptåg!
Mysigt var det iallafall.





Nu har jag iallafall dragit en vinnare av min PIF.

 
image448


Grattsi till vinnaren som skrev inlägg nummer 3. Jag tror minsann att jag har din adress på nära håll. Det kommer en överraskning till dig inom kort!

Marianne och Lena, jag har inte glömt bort er, jag väntar på en sak bara.... :-)



image449

Nordiska Stämpel- och Scrapmässan är på gång.
Nu är vi inne i månaden M. Vill du som bor någonstans i eller t.o.m. mellan Kristinehamn-Karlstad-Säffle-Åmål-Göteborg göra det enkelt för dig och åka buss ner, så kika
HÄR!
Vi är ett stort gång papperspysslare såm åker ner över dagen! Det ska bli så roligt!!



Jag måste också få bjuda på dagens kommentar:
Isak har en kompisK hemma idag och vi satt och fikade lite på förmiddagen. Till saken hör att de hade disco igår i skolan och barnen fick ta med sig fika till discot.
När Isak kom hem igår frågade vi om han hade dansat. Jodå, det hade han gjort.
"Dansade du med någon tjej?"
"Nääääääe!" *med avsmak i rösten*

Vi fick veta att flicka F och pojke P hade dansat ihop. Inga andra dansade ihop.

Idag frågade vi Isak och kompisK om dessa två var ihop.
Nej, flickaF är ihop med pojkeX.
"Jaha, varför dansade inte de tillsammans då?"
"PojkeX ville hellre äta av mina chips!" sa kompisK.

Vi fick också veta att pojkeX är tillsammans med både flickaF, flickaS och flickaM.
Tänk vad livet är enkelt när man är 7-8 år gammal. Strunt i kärleken och är chips istället! Flickan kan väl någon annan ta hand om så länge!


Dags att fixa med lunchen, det är lördag och klockan är 12:59.


Kommentarer
Postat av: Niccie

Hejsan! Är du trött på din design på din blogg och skulle vilja ha en ny? Var då med och tävla på min blogg om en ny design, eller varför inte kanske specialbeställa en?

gå bara in på http://niccie.blogg.se och läs tävlingsreglerna!

LYCKA TILL

2008-03-08 @ 13:10:11
URL: http://niccie.blogg.se
Postat av: zizzi

Tack själv för kommentaren och grattis till vinnaren av din PIF.
Vad kul att ni är några som ska till mässan i Gbg!!
Jag kommer vara där alla dagar om jag får vara frisk och kry!
Hoppas vi ses!
Kram

2008-03-08 @ 15:18:11
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Theresia

Grattis nr3, och vad roligt vi ska ha det på mässan!

Kram Syster din...

2008-03-08 @ 20:03:08
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Cathrin

Nämen........nr 3,det är ju jag.Räknade flera gånger men kom fram till att det blev jag varje gång,tror knappt det är sant.GLAD blev jag i alla fall,ska sitta vid brevlådan och vänta tills PIF:en kommer,ha,ha.Vi ses på mässan,vad kul det ska bli......och DYRT,hi,hi. TACK och kram till dej från lilla mej.

2008-03-09 @ 08:54:16
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: Lena

Åh, nu blev det ju ännu mer spännande :)

2008-03-13 @ 10:17:15
URL: http://lenabor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0