-nu kopplade jag in scannern-

Jag har skapat, båder kort, lådor och annat under den senaste tiden. Men min dator är lite sjuk, så jag orkade först inte koppla in denna bärbara datorn till scannern och sedan insåg jag att jag ändå inte har något bildbehandlingsprogram som jag kan rätta till bilderna i innan jag publicerar dem.

Men nu visar jag ett kort iallafall. Snett och vinnt blir det, men håll tillgodo!!
Ett beställningskort som jag ska lämna vidare imorgon. Hoppas att mottagaren inte är inne på min blogg och kikar...




Ni som bor i Karlstad med omnejd och är lite intresserade av hantverk känner säkert igen fåren på stämpeln. Det är Evalena som har ritat den. Evalenas Krukmakeri, ni vet! Det roliga i kråksången är att jag träffat Evalena på pysselträffar med VSSS. Jag tyckte att jag kände igen henne lite grann, men unde inte placera hennes ansikte någonstans. Inte förrän jag såg hennes får... jag och min svägerska gick på en keramikkurs hos Evalena för ett antal år sedan. Det var roligt, vi höll på med rakubränning... Jag har fortfarande ett kolsvart klot som jag gjorde då, min kanonkula!

Kommentarer
Postat av: thomas

Har du inte fått iordning på din dator än?

2008-12-06 @ 21:29:12
Postat av: Anna på Annas Scrapbooking!

Hälsa Axel att hans mamma kan absolut göra cupcakes :-)) Hihihi!

2008-12-08 @ 18:27:21
URL: http://minkamera.blogg.se/
Postat av: Tesa

Tack för din kommentar hos mig! Hoppas du kryar på dig till onsdag. Mycket härligt som väntar;o) Många kramar till dig!!

2008-12-08 @ 22:56:28
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0