-födelsedag igår-

Igår var det min födelsedag!
Dagen började med sånguppvaktning från mina nära. Självklart hade de presenter till mig... Så som de har tisslat och tasslat de senaste dagarna!! :-)

Jag fick först 4 biljetter till eftermiddagens konsert med Söt Likör, Musikaliskt möte med gäster från Mamma Mia!. Den konserten var fantastiskt bra, och det gick över förväntan att gå hela familjen. Isak vet hur man uppför sig på konsert och Axel skötte sig jättebra!

Isak hade gjort ett jättefint halsband till mig som var inslaget i en jättefint teckningmed hjärtan på och texten: Vi älskar dig från Isak och Axel.
Jag fick också en bok i present, sedan är det mest pysselrelaterade saker som jag har fått.

Jag fick min önskade Instant setter, så nu ska här bankas öljetter över högt och lågt!
Av barnen fick jag en traktordie... som de önskat sig länge! Om nu inte mamma köper en sådan, så får de väl fixa den saken på egen hand... hi, hi!
Ytterligare dies, en stämpel och många handgjorda kort!
Ett axplock av gårdagens överraskningar kommer här:


49048-113

49048-112

49048-111

49048-110

49048-109

Grodan köpte min bror till mig... Isak visste precis vem som köpt den, hans kommentar var: "Det är nog Thomas som har köpt den, för han tycker ju mycket om grodor och så..." Helt sant!! :-)

Ett kort som mamma har gjort, titta vad som döljer sig inne i kortet, i fickan... ;-)

49048-107

49048-108


Kommentarer
Postat av: Agneta

Åh vilken härlig dag du verkar ha haft.

2006-10-18 @ 13:21:51
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: Gunvor

Grattis i efterskott Veronika! Vilka mysiga presenter!

Kram, Gunvor

2006-10-18 @ 13:47:23
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Din yster Theresia

Sååå synd att mitt kort inte kommit ännu, skäms på er brevbärare.... ja eller vad det jag som snålade med portot?
Hoppas det kommer imorgon. Kram Theresia

2006-10-18 @ 16:50:58
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen i efterskott!!

Häriga presenter du har fått.

Kramen Anna

2006-10-18 @ 19:35:12
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Grattis Veronika i efterskott!
Vilka roliga presenter du fått!
Gillar Grodan skarpt *s*
Vilket fint kort din mamma gjort till dig.

Grattiskramar!

2006-10-19 @ 09:25:34
URL: http://koysdagar.blogspot.com/
Postat av: Malin

Vad mycket skoj du fick på din födelsedag Veronika. Vi syns väl imorgon då.....

2006-10-19 @ 15:47:19
Postat av: Thomas Davidsson

När kommer ett exempel på grodgrejen du fick i present?

2006-10-29 @ 11:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0