-bengtsfors-

Igår var det lördag och väckarklockan ringde tidigare än när det är vanlig arbetsdag. Kl.07:10 satt jag i bilen påväg att hämta Lilla Anna och Tesa för en gemensam resa mot Bengtsfors.
En pysselträff anordnad av Papper och Sånt/Supernajs, en väl organiserad och trevlig träff!
En strålande dag med mycket skratt, trevligt sällskap, god mat och mycket pyssel. Strax innan midnatt var jag hemma igen, trött och glad.
Tänkte visa ett gäng bilder från dagen.
Kl.9:20 såg min pysselplats ut såhär:
Kl.11:40 såhär:
Kl.13:00:
Kl.14:40:
Klockan var en glädjeklocka, det mesta hände kl.15:45...
15:45 var det ja...
Full koncentration...
Vilken underbar utsikt och vilket vackert väder!
God mat!
Lite av mitt pyssel:
Min vän och bordsgranne, Tesa!
Och så sist en bild av mig själv....
En sak har jag lärt mig... Det finns ganska många hus i Bengtsfors. Jag blev lite nyfiken på stället, kanske skulle ta en tur dit i sommar och äta på restaurangen där vid vattnet...

Kommentarer
Postat av: Tesa

Hihi, jag ser ju helt drogad ut på ögonen:)

Tack för sist!



Kram Tesa

2012-03-26 @ 18:08:01
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja, det tycker jag att du ska göra...Välkommen till Bengtsfors!

2012-03-28 @ 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0