-inspirationsbidrag-

Idag har jag gjort ett inlägg på Stämpelkällans inspirationsblogg. Jag har gjort ett kort med en av deras nya stämplar som heter "Tall".

Jag tycker egentligen inte om täller. de lämnar bara en massa spår av kottar i gräsmattan. Och dessa är vidriga att trampa på och de skvätter iväg när man klipper gräsmattan.
Men å andra sidan är de ganska majestätiska om man tänker efter...


Häromdagen fick jag världens bästa beröm, helt spontant av yngste sonen Axel som var påväg till ett kalas. Till pappa sa han då:
- Jag är nöjd med min mamma för hon gör alltid så fina kort när jag ska på kalas.
Sådant värmer en moders hjärta...
Kram på er alla!
/Veronika

Kommentarer
Postat av: Theresia

En tall flera täller...? :-)

Underbar kommentar från Axel!

Kortet med tallen blev jättefint.

Ses imorgon syster, Kram Theresia

2012-03-14 @ 20:16:32
URL: http://theresia-c.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0