-hej, hej, hallå dagboken-

Nu är jag tillbaka... tror jag...
Idag är jag tillbaka, kanske jag ska uttrycka mig istället.


Här inne har det ekat tomt under hösten. Jag ska inte hålla något försvarstal, det fyller ingen funktion. Jag lever efter mottot att man ska inte be om ursäkt för sin existens, man ska vara stolt över det man gör och den man är här och nu. :-)


Pysslat har jag gjort ytterst lite, men helt på latsidan har jag inte varit.
Jag ska börja med att visa ett kort som jag gjorde på träffen som Svensk Scrapbooking ordnade i oktober.



Jag köpte fågelbur-dien på mässan då och använde den direkt. Bokstäverna är QK Blossom grande, fjärilen är en Martha Stewart-punch, gemen härrör från Tim Holtz och wellpapp från någon present...

Håll tillgodo med ett kortare blogginlägg - jag återkommer snart med mer att visa!
Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Maria/Kortmakaren

Åh, du har användt min favorit die och mitt favoritalfabet. Jag köpte ditt "Rosa Bandet" kort för 100 kr när Svensk Scrapbooking sålde kort i Göteborg.

Kram!

2011-01-19 @ 19:57:22
URL: http://www.ingenminnsenfegis.blogspot.com
Postat av: Cathrin

Hej hej!! Gillar ditt motto:-)



Super duper kort, gillar massor.



Kramar från Cathrin

2011-01-20 @ 07:51:50
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: stina ~maräng~

Hej! Kul att du är tillbaka ;)

Superfint kort! Kram!

2011-01-20 @ 21:42:12
URL: http://stinamarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0