-scrapkryssningen 2010-

Japp, igår kom jag hem efter en weekend på färjan mellan Göteborg-Kiel. Inte är det en normal kryssning, en sådan som alla andra åker på...
Nej, en kryssning som gick i scrapbookingens tecken, arrangerat av Arkivet. Vi har scrappat, ätit, shoppat, sovit och haft en riktigt inspirerande och rolig helg!

Tänkte visa lite bilder från själva kryssningen, det jag har skapat kommer en annan dag.



När vi först kom till vårt konferensrum fick vi alla en goodiebag full med överraskningar från sponsorer och arrangörer.



Här inne sitter jag och mamma och pysslar, vi är runt 40 personer i detta rummet. Totalt var vi runt 100 deltagare på själva scrapkryssnignen.


.
Framme i Kiel och jag och mamma ska ta oss en tur på stan för att shoppa lite



I Kiel var det någon slags marknad eller festival av något slag. Jag fick inte direkt någon festivalkänsla i regnet.



Jag och mamma tog oss en kopp kaffe på Starbucks också, det var inte den lilla koppen kaffe vi beställde till oss!



Kursdags, vi fick material och handledning till tre olika kurser under helgen. Dessutom kunde man boka upp sig på två olika "Make and takes", dvs kortare kurser som var helt frivilliga. 


Mamma sitter på båten med en kopp kaffe i handen...



Lägger jag ut en bild på mamma, så får jag väl lägga ut en på mig själv också. Hade bara detta kortet, de andra bilderna på mig finns i mammas kamera...



På söndagen hade vi en kurs när båten låg stilla i Göteborg innan hela kryssningen avslutades för denna gången. Titta vilken issörja det låg i vattnet...



Som sagt nu är det över och jag väntar på nästa års kryssning.
En gång = ingen gång.
Två gånger = vana.
Tre gånger = tradition.



Kommentarer
Postat av: Anna

Det såg ut att vara bättre med arbetsplats denna gång.

Härliga foton.



Vinterkramen Anna

2010-03-01 @ 20:50:45
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Åsa Fyhr

Vad kul det verkar!!! Och så lika du och din mamma är! :-)

2010-03-01 @ 21:38:53
Postat av: Cathrin

Whääääää, vad avis jag blir. Nästa gång kanske två flickor till kan få följa med, jag och systra di, skulle va så kul.

Har din mamma nya glasögon?? Känner inte riktigt igen henne.

Hoppas isen smälter snart så jag slipper segla bland isflak.



Kram Cathrin

2010-03-02 @ 16:51:39
URL: http://cathrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0