-mässa-

I helgen som var har det varit scrapmässa här i Karlstad, arrangerad av Svensk scrapbooking
Mässa och träff. Jag bokade mig ingen plats till träffen, kände att det kanske räckte med förra helgens båttur... Men nästa år ska jag vara med. Träffar är alltid kul!

Jag var iväg till mässan iallafall, tillsammans med H. Roligt att få inviga någon annan i min förtrollade värld...
Axel var också med, men han fann sin klasskompis vars mamma var med och jobbade under dagen, så honom såg jag inte till värst mycket under eftermiddagen.

Jag shoppade lite nödvändigt och icke nödvändigt.
Bla hittade jag nya stämplar hos både Papper och Så´nt och PRICKIFORM. Idag har jag bla gjort ett kort med en av PRICKIFORMs nya stämplar, jag föll som en fura när jag såg dessa vårblommor!



Stämpel från PRICKIFORM, färglagd med Promarkers. Motivet utstansat med Spellbinders nestabilities label eight. Bokstäverna är thickers som jag köpte på mässan. Band och papper fann jag hemma i lådorna.

Kommentarer
Postat av: Tesa/Therese

Jättefint kort och alla alster du gjorde på scrapkryssningen var också jättefina. Kul att se dig i helgen. Kram Tesa

2010-03-08 @ 11:12:51
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0