-lika men olika-

Två kort till födelsedagsbarn. Korten blev olika fast ändå lika och de var jätteroliga att göra!



Stämpel från The Greeting Farm, motivet är färglagt med ProMarkers, bokstäver och siffror är Thickers, papper är de nyaste från Maja design, ovalen och ramen är stansade med Spellbinders. Sist men inte minst lite Stickles!




Stämpel från The Greeting Farm, motivet är färglagt med ProMarkers, bokstäver och siffror är Thickers, blommor och papper är blandat godis från min låda, ovalen och ramen är stansade med Spellbinders, spetsen är stansad med en kantpunch från Martha Stewart. Sist men inte minst lite Stickles!

Kommentarer
Postat av: Theresia

Först måste jag kommentera ägget det är ju så fint, väntar på nästa påsk då jag hoppas jag får ett fint ägg!!

Födelsedagskorten är jättefina!

Kram THeresia

2010-04-15 @ 19:42:16
URL: http://theresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0