-glad påsk-



Jag vill passa på att önska er alla en riktigt glad påsk. Snart bär det av till Blåkulla för alla som har licens!

Påskriset som vi har hemma hos oss är dekorerat med fjädrar, men också av utstansade fjärilar som jag klistrat fast på grenarna. Ide'n har jag tagit från Tesa, en kreativ själ som jag lärt känna genom denna härliga hobby, scrapbooking.
Nu fattas bara alla små ägg, som Axel har målat. De måste få en lite snodd, så att det går att hänga upp dem i påskriset också, men de måste torka först.



Punchen är från Martha Stewart.


Jag har också fått lov att blogga Axels Påskgubbe från rymden som han gjorde på fritids igår. Jag älskar när man ser att barnen själva gjort sitt pyssel, varför ska jag ha saker hemma som personalen gjort?
4 ögon, två munnar varav en räcker ut tungan, en lång hals och otroligt snygga fjädrar på toppen.





Så var det med det. Ta det lugnt i trafiken alla ni som ska ut och köra. Och glöm inte bort att hålla fast er ordentligt i kvastarna för nu kööör vi!


Kommentarer
Postat av: Theresiat

Å vad fint påskris med fjärilar i den punchen skulle jag bra gärna vilja ha!

Underbar påskgubbe från rymden som han har knåpat ihop.



Kram och Glad Påsk hoppas vi ses i Påsk!

Kram Theresia

2010-04-02 @ 12:39:01
URL: http://theresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0