-stockholm för hela slanten-

Igår kom jag och familjen hem efter en härlig helg i huvudstaden.
Vi hade tagit ledigt i fredags och åkte iväg på morgonen. Väl framme på hotellet fick vi vårt rum på direkten. Senare droppade det in fler familjer sakta men säkert. Totalt var vi 10 vuxna och 10 barn som bokat resa tillsammans. Målet var föreställningan "Walking with dinosaurs" på Globen på söndagen.
Men vi hann med shopping och besök på Tekniska muséet också. Och en trevlig kväll med middag på hotellet, barnen sprang runt mellan alla våra hotellrum och upp och ner till restaurangen där vi satt.
Tack och lov fick vi sova en timma lägre på söndagen... :-)


Innan vi reste iväg hann jag lämna ifrån mig några kort som jag fått på beställning.

Först ut är ett "dra-ut-kort" som jag gjorde till en födelsedag. Tyvärr missade jag att scanna insidorna, men så är det. Kan inte ha allt i minnet!


Jag har färglagt med Promarkers, stämpeln är från hÄnglar och stÄnglar, löven är QK, och den vita ramen är Spellbinders label 8.



Nästa kort är ett bebiskort till en liten Konrad.


Stämpeln är från Penny Black, jag har färglagt med distresser, blommorna är en retro punch mellan, konrad är stansat med QK Abigail classic. Kortstommen är vit, det blev inte så bra i scanningen, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Theresia o Selma

Vilka härliga kort tycker om kortet till Konrad!

Kram syster Theresia med Lilla Selma i knät!

2009-10-27 @ 20:04:56
URL: http://theresias.blogg.se/
Postat av: Tesa/Therese

Finfina kort, synd att du missade mässan, men det är inte så långt kvar till nästa ;o)

Kram

2009-10-27 @ 22:26:41
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Jättefina kort....båda två. Vad kul med Stockholm, dit ska jag nästa helg oxå, på mässa, dock inte scrap utan båt, suck. Ha det gott kram cathrin

2009-10-28 @ 19:08:53
URL: http://cathrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0