-mhv-

På ett scrapforum där jag är medlem, pyssel.net, finns det mycket matnyttigt för en pysslare. Där förekommer även diverse swappar. Om man anmäler sig till en swap, så innebär det att man åtar sig att göra något eller köpa något som sedan byter med dem som är med i swapen.
För några år sedan var jag med i ganska många receptswappar, vi bytte scrappade receptkort med varandra.
Just nu är jag med i en swap som förkortas MHV, Min Hemliga Vän. Jag får namn och adress till någon annan som anmält sig, och sedan har jag ungefär två veckor på mig att fixa en present till min vän. Jag har en önskelista att gå efter, så att det blir något som man tycker om.




I oktober månad fick jag en turkos distressdyna. Jag har fallit som en fura för turkost. Här har jag använt mig av den dynan, tillsammans med brun distress och lite embossingpulver. Bakgrundstämpeln är för mig nästan ny och den kommer från Hero Arts, bokstäverna har jag stansat ut me QK Metro.



När man skickar iväg ett paket till MHV, så är det brukligt att även skicka med ett kort. Detta är kortet som jag skickade iväg förra månaden.



MVH är utstansat av QK Metro i glittrigt foam, bakgrunden är utstansat av Spellbinder label eight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0