-vimplar-

Jag har hunnit med lite annat än bara kortmakeri den sista tiden. Isak har fått ett gäng vimplar till sitt rum. OK, fönstret med fönsterfoder är inte riktigt färdigt och dörren till rummet saknas, men vimplar har han!

Nu vill Axel också ha vimplar till sitt rum. Så idag har jag sytt jättemånga vimplar, ska bara sätta mig framför TV:n ikväll för att vända flaggorna och sedan får jag sy på dem på ett band en annan dag.
Har planer på att sälja några längder på julmarknaden på lördag, har sytt både gröna, turkosa, blå, rosa och röda flaggor.






Kommentarer
Postat av: NetteR

Tycker om sånna band med vimplar på, har tänkt sy själv... nån gång S Förstår inte varför tiden itne räcker till för allt?! :)

2009-11-02 @ 23:55:08
URL: http://netter.bloggagratis.se
Postat av: MalinZ

Jättefina, har även jag tänkt sy en till varje barn, men jag kommer aldrig iväg till tygaffären : )

2009-11-04 @ 22:33:57
URL: http://malinscrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0