-i´m singing in the rain-

Mitten av november och det har regnat rejält idag! Hade det varit lite kallare idag, så hade vi haft mycket snö ute! Jag både vill och inte vill ha snö. Det kommer att bli härligt när snön kommer, om den får ligga kvar! Men tänk innan vägarna är plogade och de där dagarna som bara töar bort...
Fast det gäller väl att tänka positivt. Det kommer att bli en underbar vinter bara vi får massor med snö! Kom nu då!!


Jag har gjort ett dopkort till en liten Milo, kortet skulle gå i blått och grönt.



Stämpel kommer från InkyWings, papper från olika ställen, bokstäverna är QK Katie classic, rosorna är från ett av alla ställen som säljer pappersblommor och sist men inte minst har jag glittrat med lite stickles.


Igår var det dags för ljusstöpning på Fågelviks fritids, där Isak går. Det är en riktigt trevlig tradition, man får komma till fritids och stöpa ljus under en kväll. Nu har vi 12 handstöpta ljus som kommer att lysa fint i våra ljusstakar i jul. För några år sedan försökte jag få Isak att ge bort några ljus i julklapp, men det gick inte an! Dessa ska brinna här hemma.
Nästa vecka är det dags för ljusstöpning på Björknäs, Axels fritids. Går man med ett barn, så får man väl gå med det andra barnet också... :-)

Kommentarer
Postat av: Theresiat med Lilla Selma i knät.

Så mysigt med ljus stöpning. De brinner ju så bra de ljus som man stöpt själv.

Koertet var fint.

Kram Theresia

2009-11-21 @ 19:25:06
URL: http://theresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0