-förändringens vindar blåser-

Sent igårkväll klubbade Kår FUM igenom att de ska avveckla sitt huvudmannaskap för Kulingen, dvs min arbetsplats.
Nu är frågan om jag och mina kollegor kommer att ta över som ett personalkooperativ eller inte. Egentligen är det väl inget att fundera på, vad har vi för val? Skönt är det iallafall att det är klubbat och klart, nu kan vi arbeta vidare med ett mål i sikte.

Kort gör jag som vanligt, ett bebiskort till en liten Nils. Här har jag använt lite mindre bokstäver än det som jag gjorde för några veckor sedan. Bokstäverna blev inte så dominerande här.



Stämpel: Magnolia, som jag har färglagt med distresser, utstansade bokstäver är QK Studio skinni mini och mönsterpapper kommer från min spillbitshög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0