-tulpaner, tulpaner, tulpaner-

I tisdags kväll var jag till Stadsträdgården i Karlstad för att njuta av en underbar tulpanfest.Det var otroligt mycket tulpaner där, den ena vackrare än den andra!
Jag är överväldigad över allt de vackra som fanns att se!



Kika också i min fotoblogg som du hittar genom att klicka HÄR. Jag har lagt upp en hel del bilder från månaden som gått, ligger lite efter kan man säga... Men sakta men säkert kommer jag ikapp!


Dagens citat:
Vi sitter vid frukostbordet och pratar fotboll, det är dags för Axels fotbollsskola imorgon. Något som han längtar efter!
"Förra gången på fotbollsskolan sa jag till en annan ´passa till mig´." sa Axel nöjt.
"Ja, vad bra, passa till varandra är viktigt när man spelar fotboll." svarade både jag och Anders och bekräftade Axels handlande.
Efter en stunds tystnad sa Axel igen:
"Men vet ni vad som var felet?"
"Nej" svarade vi.
"Jag sa det till fel lag."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0