-trött och lycklig-

Hemma igen...

Men det var en alldeles fantastiskt rolig resa! Jag är så nöjd, glad och full av inspiration! Och trött.

På måndagen lyckades jag med något som jag aldrig gjort förut. Jag låg i soffan trött efter helgen och en arbetsdag, pratade i telefon med min syster. Hon började läsa upp listan med namn på butikerna som ska på mässan i Göteborg till helgen... Sedan hör jag "Hallå! Veronika!! Ho, ho!"
Jag hade somnat med telefonen intill mitt öra.....................................!!! Ha, ha!

Tyvärr har jag inte hunnit fota mina alster som jag gjorde, men de kommer så småningom!
Här kommer några bilder från helgen som var!



Först ut en bild från en av kurserna, tror att vi jobbar med att klä en låda.


Cropparty på gång. Några har inte kommit tillbaka från middagen, men kreativiteten flödar!


Här ligger ett gäng bidrag till en av de tälingar som man fick delta i om man ville.


Jag sitter och förbereder mig inför en kurs som Lina ska ha.


Här ute höll butikerna till, Arkivet till vänster och Scrapperiet till höger (utanför bild).


Systeryster väntar på något gissar jag...



I Arkivets egen blogg finns ett gäng bilder från resan, både på det vi skapade efter och foton.


Fler bilder finns i diverse bloggar:

Scrapperiet
Maria
Mallafors
ÅsaM
Jenny Sandberg
Karin
Anna
Gunvor




En hälsning till alla som jag träffade, det var jätteroligt att lära känna er!
Ett stort tack till Arkivet som arrangerade det hela! Tack också till alla otroligt duktiga kurlsedare och annat folk, Scrapperiet och sist men inte minst systeryster som åkte med mig!


Jag bokar mig utan tvivel på nästa kryssning!


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej! Förstår att ni haft en rolig helg, har ju fått lite rapport. Vet en till som är trött men jag nämner inga namn,hi,hi.Nästa resa blir inte lugn.......då ska jag med. Kram Cathrin

2009-03-04 @ 21:41:54
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: stina ~maräng~

Vilken superhelg ni har haft! Somna i telefon skrattar så härligt!

Själv gläder jag mig åt att åka till Göteborg i helgen :D

kram! stina

2009-03-05 @ 22:32:22
URL: http://stinamarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0