-den blomstertid i ur och skur-

Nu är skolan slut för denna terminen. Avslutningen blev en blöt och ruskig tillställning även om vi tillslut fick gå in i klassrummen.
Förra året stod vi här på skolgården och lyssnade på sång och tal, nu fick vi höra på "Den blomstertid nu kommer" och sedan fick vi gå in i klassrummet för att fika. Det gick bra det med, även om det inte blev någon direkt sommarlovskänsla av det hela.
Men jag är ändå glad att regnet kom idag och inte igår när alla studenter hade sin dag.




Klassen hade samlat in pengar till presentkort till fröken och fritidspedagogen som är knutna till deras klass. Jag fick äran att göra en ficka/kort till presentkorten.
Använde min nya Magnoliastämpel som jag köpte i Borås i onsdags.


Kommentarer
Postat av: Theresia

Hej syster!

Mmm vilket väder... Så nu är det sommarlov.

Vilka fina kuvär du gjort till fröknarna!

Många kramar din lillasyster. (ingen bebis ännu...)

2009-06-12 @ 14:02:21
URL: http://theresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0