-påverka-

Jag kom till en blogg, Änglahus, där man kan vara med och tävla. Det man ska göra, är att skriva ner sitt bästa miljötips. Gå in och kika du också!





Jag är KRAV-människa in i ryggmärgen. Finn det en KRAV-produkt så köper jag den!
Vi köper in KRAV-märkta produkter till förskolan där jag jobbar och Anders bror som har mjölkkor på gården är KRAV-bonde.

Vad kan DU göra? Köp en liter KRAV-mjölk nästa gång du handlar! En liter mjölk..... det handlar om inställning och vilja!



Dagens citat från julen 2008:
Isak och morfar kom hem från affären där de hade varit och köpt mjölk: "Jag tvingade morfar att köpa KRAV-mjölk!"
Så ska det vara, man ska påverka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0