-utmanad igen-

Jag fick en fotoutmaning från Sabina. Fick ju en liknande utmaning för några veckor sedan, men då handlade det om den fjärde bilden. Jag undrar var någonstans det hela ändrades... Sådant tycker jag är spännande. Varför ändrade någon från den 4:e bilden til den 6.e bilden? När?

Så här lyder instruktionerna:

  • Gå till din fotomapp
  • Öppna den 6e mappen
  • Ta den 6e bilden
  • Publicera bilden på din blogg och skriv något om den
  • Utmana 6 andra att göra det samma och länka till dem

Här är min bild nr 6 ur mapp nr 6:



Bilden är från när vi var i Danmark och på Legoland sommaren 2008. Vi hade alldeles jättehärligt. Denna bilden är inte en av de bästa direkt, men det är ett minne iallafall. Tunnan snurrar med väldig fart kan jag tala om...


Jag utmanar vidare till dig som inte har gjort utmaningen tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0