-storebror och en liten siri-

Redan andra advent, tiden rusar iväg! Igår hade vi julbord på jobbet. Barnen hade med sig föräldrar, syskon och andra släktingar och maten som vi bjöd på hade barnen varit med och lagat. En riktigt mysig tradition.

Två kort har jag gjort, ett bebiskort och ett kort till storebror. Precis när jag skulle lämna ifrån mig kortet såg jag att jag stavat fel. Det skulle ju vara V och inte W! Men det hela gick att ändra, men jag glömde att scanna kortet i efterhand.



Stämpel från hÄnglar och stÄnglar som är färglagd med Promarkers, papper från div. företag. Det rutiga pappret är infärgat med distress Vintage Photo,  Edvin är utstansat me QK Paige mini. Tråden fanns i mina gömmor.






Stämpel från Magnolia och motivet är förglagt med distresser. Papper från Making Memories, bokstäverna är utstansade me QK Paige mini och tråden är från mina gömmor.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Tack för söt och gullig kommentar hos mej.

Jag vet en till i så fall som är en hejjare på att skapa.......Du.

Jättefina kort, enkla och bara kanon.



Ha det gott kram Cathrin

2009-12-08 @ 19:07:33
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Pontus

Måste säga att jag är väldigt imponerad över korten du gör. Inte lärde vi oss det på "teckningen" i Tranängsskolan? :D

2009-12-09 @ 00:37:37
URL: http://pontushook.blogspot.com/
Postat av: Theresia

Vilka underbara färger i det översta kortet, Jättefint!

Kram Theresia

2009-12-10 @ 22:13:46
URL: http://theresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0