-dags att skicka julkorten-

Ikväll är det dags för Luciakabaré.
Isak och hans klass ska bjuda på underhållning. Han själv ska vara med på 4 nummer, robotdans, bakgrundsdans, trumpetsolo och trumpet med pianoaccompanjemang. De har övat intensivt under några veckor och ikväll är det dags!

Något säger mig att det snart är dags alt. försent att skicka julkort... Måste kolla upp detta!

Jodå, några julkort gör jag, trots att jag själv fixat, trixat och framkallat våra julkort hos fotofirman... Men jag har fått beställning på ett gäng julkort och dessa har varit kul att göra.



Stämpel hÄnglar och stÄnglar målat med Promarkers, blommor och brads från min burk, papper från min pappershög, god jul är stansat med QK paige mini och Farfar är stansat med en dymo från CO.




Stämpel hÄnglar och stÄnglar målat med Promarkers, blommor och brads från min burk, papper från min pappershög, texten är stansad med QK paige mini.

Kommentarer
Postat av: eldh

Hej Veronika!

16:e är sista dagen att skicka julkort med julfrimärken. / E.

2009-12-15 @ 20:18:44
URL: http://eldh.blogg.se/
Postat av: VeronikaP

Tack, Elin! :-) Imorgon mao....

2009-12-15 @ 22:05:53
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Theresiat

Så fina färgerna riktigt lyser! Synd att jag inte är farfar men man kan ju skrapa bort farfar och skriva moster kanske.... eller bästa syster!

Kram syster din

2009-12-16 @ 09:08:40
URL: http://theresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0