-hoppa, hoppa-

Igår var det första träffen för denna terminen med Värmlands Scrap och Stämpelsällskap. Det är så roligt att träffas och pyssla tillsammans, man får verkligen en kick av att gå dit!
Jag skulle försöka föklara hur jag har gjort med jumprings. Jag tänkte att jag kan passa på att visa här med en bild hur jag har gjort på en sida som finns i min almanacka. Jumpringen här är alltså triangeln, det finns i flera olika former också.

image409


Glöm inte bort resan till Nordiska Stämpel och Scrapmässan. Kika här!!

Kommentarer
Postat av: Theresia

oj vilken läcker sida du gjort, nu fick jag lite inspiration av dig!
Kram Theresia

2008-01-17 @ 20:00:41
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: stina ~maräng~

Vilken smart sida! Snyggt med den trekantiga "ringen".
Kram! Stina

2008-01-17 @ 21:08:08
URL: http://stinamarang.blogg.se
Postat av: Gullefjun

Då va jag inte så fel ute... Jättefin sida, du är verkligen super duktig! Härligt att träffarna är igång igen, längtar redan till nästa onsdag!

/Andrea

2008-01-17 @ 23:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0