-utmanad-

Jag blev utmanad av Agneta, och jag är inte den som säger nej i första taget. Detta var en svår utmaning, jag önskar mig verkligen inget särskilt. Jag blir glad om jag får något, men vad det skulle vara, det vet jag inte....

För övrigt var det enkla regler, lämna ett meddelande hos den som utmanat när utmaningen är utförd. Sedan ska jag själv utmana tre andra bloggar. Jag har valt att utmana Tesa, Stina Maräng och Lotta/FruH.



Det här önskar jag mig av Jultomten:

3 hårda:

En lila pysselpincett.
En plånbok i svart, titta HÄR!
En ny bil.

3 mjuka:
En pyjamas.
Svarta strumpor.
En kram... ;-)

3 viktiga
Fred på jorden.
Friska barn.
En ny kusin till mina barn.


Kommentarer
Postat av: Tesa

Tack för utmaningen!! Jag ska suga på karamellen en stund innan jag bloggar det :o)

Kram

2008-12-17 @ 19:03:41
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0