-om kryssningen-

Om det nu är så att någon inte har förstått det hela, så har jag och syrran en varsin biljett till Scrapkryssnignen Göteborg-Kiel i månadsskiftet februari-mars 2009. Vi ska åka med!!! Det är så otroligt roligt och jag längtar som ett barn på julafton!

Resan är betald.
Mina tågbiljetter till och från Göteborg är beställda och betalade!
Nu gäller det bara att spara ihop lite pengar så att man har lite ströpengar på resan också.

Dessutom ska jag och syrran förlusta oss lite extra. Vi bokar ett hotellrum i Göteborg natten före och njuter lite extra innan själva kryssningen!

Läs mer HÄR om kryssningen och HÄR om Arkivet som arrangerar själva resan!



Är du bloggare, så gör ett inlägg om resan och ge en liten kommentar i Arkivets blogg, så har du chansen att vinna en resa!
Jag hoppas att jag vinner, för då får jag mina pengar tillbaka... :-)

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, det här låter såå roligt! Vad kul att ni fick biljetter! Förstår att du längtar =)

2008-12-18 @ 13:48:20
URL: http://karinsvarldar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0