-imorgon-

Imorgon är det fredag och en EFIT-dag. EFIT står för Ett Foto I Timmen. Jag ska se om jag klarar av att fixa det även fast jag är på jobbet.

Jag hoppas att solen skiner, åtminstonde lite grann, imorgon. Då ska jag tillsammans med mina kollegor ta en kopp kaffe ute i solskenet och njuta av varenda droppe!
Om det regnar imorgon, tar vi en kopp kaffe i regnet och njuter lite, lite.... och det går fort att tömma koppen... Jag hoppas på sol!!

Men som jag säger till Isak och Axel, det kan inte bli imorgon om man inte går och lägger sig först! Ha, ha! Visst är jag förnuftig!!?


Hemma rustar vi för kalas och födelsedag. Vi har en som fyller 5 år på tisdag, och han väntar och väntar... Han fyller år efter påsk, det är han bestämd på! Han har bjudit in släktingarna på kalas, med lila inbjudningskort. Han planerar vad han ska göra när han har barnkalas... och han har sett på TV att man kan äta tårta till frukost - och det såg så gott ut!!!!!
Jag har aldrig sett någon som är såååå ivrig och spänd inför sin födelsedag! Hoppas att hela dagen blir som han tänker sig!!



Här kommer ett kort som jag gjort på beställning, kortet skulle vara lite enklare.

image470


Dagens kommentar: "Jag ska gifta mig med dig, mamma! Se´n ska jag bli kär i dig!" Axel öser sin kärlek över mig..... :-)


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Ja hur är det sola i Karlstad? Här lyser din mellan varven,skönt.kortet är lite enklare men väldigt fint tror beställaren blir nöjd.Så sött med det Axel sa. Ha en trevlig helg kram Cathrin

2008-04-11 @ 12:31:46
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: Lotta/ FruHl

Visst är barn underbara, både i provrum och ömhetsord! Hoppas att din pojk får en härlig födelsedag!
Visst är det snyggt med enkla kort med, ditt är ett bra exempel på det!
Hoppas att det är Ok att jag har länkat till dej!
Ha en underbar helg!
Kram,
Lotta/ FruH

2008-04-12 @ 15:34:08
URL: http://lottafru.blogg.se
Postat av: Theresia

Ska bli kul att få se din EFIT dag! Kortet är superfint, ibland är det enkla finast!
Kram, snaaart kommer jag och Märta!

2008-04-12 @ 21:36:40
URL: http://theresias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0