-snart dags för vänerträffen-

På lördag är det dags för Vänerträffen igen!
Det har varit ett jätteroligt jobb att arrangera denna träff igen och jag ser fram emot helgen jättemycket. Ändå finns tankarna hela tiden, är något viktigt glömt, är allt under kontroll...?
I början av veckan lyckades jag bli sjuk och jag har fortfarande feber som jag hoppas ger mig sig till helgen. Tack och lov är jag inte däckad av febern, men feber är feber...
Jag tänker som såhär: vilken tur att jag blev sjuk i början av veckan och inte på fredagen!! Nu är jag iallafall på bättringsvägen!

Titta in på denna bloggen, systeryster har vaknat igen ur sin gröna växande dvala....

Vi hörs och ses antingen på träffen på lördag eller också här i bloggen en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej! Nu är det mesta packat! Åh,vad kul det ska bli. Vi ses i morgon.Kram Cathrin

2007-09-27 @ 22:22:28
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: stina ~maräng~

Sköt om dig och vila om du kan... feber är inte lustigt. Hoppas att du snart mår bättre, så att vi kan ses på lördag!
Krya-på-dig-kramar! Stina

2007-09-27 @ 22:26:02
Postat av: Petra/Paradise

hoppas ni får en underbar träff..är så ledsen för att jag inte kunde komma =(
Men det kommer flera tåg =)
Må gott!!
kram Petra

2007-09-28 @ 23:39:18
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Camilla Floweret

Vilken fin blogg du har!
Gillade så mycket som jag hittade här!

2007-09-29 @ 17:04:11
URL: http://floweret.se
Postat av: Viktoria o Elsa

Allt var under kontroll. Helt perfekt som vanligt. Ser fram emot nästa gång.. Hoppas Elsa sköter sig lika fint då.. Kanske får ta med mannen då :-)
Kram o Hälsa The other women.. miss A

2007-09-29 @ 21:30:29
Postat av: stina ~maräng~

Stort tack för en jättetrevlig och inspirerande dag!
Och tack för de fina ATC-korten på påsarna - var de verkligen olika allihop?! *glömde nämna dem i min utvärdering* Jag kommer mer än gärna igen :-D
Kram! Stina

2007-09-29 @ 22:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0