-prima ladies-


image368

Kommentarer
Postat av: Theresia

Ja hur går det med ditt julkort, jag är snart klart med mitt. Men känn ingen press... du har ju några dagar kvar.
Kram syster din.

2007-11-03 @ 20:39:08
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Malin

Tänkte titta in och sätta färg på din tillvaro!!!! :-)

2007-11-06 @ 17:12:15
Postat av: stina ~maräng~

Vilken läcker avatar! På Stämpelsnack har jag inte varit på evigheter, så jag har helt missat den här stafetten, Lycka till!
Om körsång - jag sjunger i en "prova-på-kör" i kyrkans regi, och det är jättekul! Vi sjunger väldigt varierande musikstilar, och inte alls bara reiligiösa sånger, vilket man lätt kan tro.
Förra hösten (tror jag det var) åkte vi till Karlstad och såg din "gamla" kör Söt Likör tillsammans med CMB när de gjorde sin Queen-konsert, det var verkligen härligt att höra dem!!
Kram! Stina

2007-11-07 @ 22:01:13
URL: http://stinamarang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0